Edasi liikusime saare loodeosas asuvate Agaete ja Gáldari kaudu põhjarannikule (tee GC-2). Seal väärivad tähelepanu kaks väikest asulat, Firgas ja Arucas, mille mäepealsetelt külgedelt avanevad imekaunid vaated. Firgases tasub külastada Paseo de Gran Canariali – tehisjuga, mis voolab mööda treppe alla ning mida ääristab kahhelkivisein, kus on kujutatud Gran Canaria kõigi maakondade vappe. Samuti on seal seitsme Kanaari saare miniatuursed kivist maketid ja kahhelkividel nende faunat iseloomustavad pildid.
Seejärel suundusime maanteele GC-3, et läbida alguspunkti tagasi jõudmiseks Gran Canaria parim kiirtee (GC-1) peaaegu täies pikkuses. Kiirtee on heal tasemel ning kohati on lubatud sõita 120 kilomeetrit tunnis. Samuti pakub see ilusaid loodusvaateid, näiteks saab nautida läbi palmide kumavat või kaljurahnude taha loojuvat päikest.
Gran Canariale tiiru peale tegemiseks tuleks varuda terve päev ning saare kõrgeimas tipus Roque Nublol käimiseks tasub võtta teine, sest teekond mäele on väsitav. Lõunast mäe poole sõitmine on teistsugune elamus kui lääneranniku agar rooliväntsutamine – nüüd tuleb lisaks roolile mängida palju gaasi ja piduriga, sest tee kulgeb üle mägise ja lookleva maa. Reisikaaslastega naljatlesime, et kui rendifirma pole enne meie külastust mõnda aega auto pidureid kontrollinud, siis teeme meie selle töö nende eest ära.
Sõitsime Roque Nubloni mööda Maspalomasest väljuvat maanteed GC-60, mis enne mäeni jõudmist läbib Fataga – kust avaneb vaade väiksele palmimetsatukale keset kuiva maad – ja San Bartolomé de Tirajana. Kui keskendumist nõudev tee mäe jalamile jääb seljataha, saab auto jätta väiksele parkimisplatsile ning enne mäkke ronimist osta tee peale kaasa vett, pähkleid, puuvilju, muud näksimist ja suveniire.