Air Baltic küsib lennujaamas check-in´i eest 10 eurot

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Check-in Tallinna lennujaamas.
Check-in Tallinna lennujaamas. Foto: Cisse Noormets/Postimees

Alates 1. veebruarist 2013 tutvustab Air Baltic mitmeid uuendusi: nüüdsest tuleb reisijal lennujaamas check-in´i eest maksta 10 eurot.

Reisijad, kes eelistavad personaalset check-in´i ehk registreerida end lennukile lennujaama letis, peavad alates 1. veebruarist maksma 10 eurot. Reisijad, kes soovivad end lennule registreerida äriklassi check-in letis, võivad teenuse osta aadressilt www.airBaltic.com.

«Kui kõik reisijad kasutaksid meie veebi- ja mobiilipõhist check-in´i, võiks nad potentsiaalselt säästa 90 miljonit minutit igal aastal ja sellega ka kaasa lüüa järjekordade vähenemisele lennujaamades. See on kokkuvõttes märkimisväärne aeg – enam kui 15 aastat – ning me tahaks julgustada reisijaid kasutama kaasaegset tehnoloogiat,» kommenteeris Air Balticu kommertsjuht Michael Grimme.

Ta lisas: «Sel põhjusel parandame me oma online´i ja mobiilset check-in´i ning võtame kasutusele tasu neile, kes eelistavad personaalteenindust lennujaama check-in´is.»

Mitmed uuendused võetakse kasutusele seoses iseteenindusliku check-in´iga lehel Air Balticu koduleheküljel ning mobiiliseadmetel, mille kaudu pääseda lehele airBaltic.mobi.

Online check-in pakub võimalust registreerida end lennule kuni tund enne lennu väljumist, varasema kahe tunni asemel. See võimaldab reisijatele lennule registreerimist mobiiliseadmete abil, kui nad on teel lennujaama või juba seal. Iseteeninduslik check-in avaneb kell 12 lennule eelneval päeval. Pärast oma check-in´i tegemist saavad kliendid, kes vaid käsipagasiga reisivad, siirduda otse turvakontrolli, registreeritava pagasiga reisijad aga jätta oma kohvri määratud drop-off letti.

Märksõnad

Tagasi üles