Oluline on teada, et lennufirma boonusprogrammiga liitumiseks ja punktide või miilide kogumisega alustamiseks pole kunagi liiga hilja – seda saab teha isegi siis, kui oled lennureisil juba käinud. Samuti kehtivad punktid mitu aastat, seega on kogujal rahulikult aega otsustada, milline strateegia boonuste kogumiseks ja kasutamiseks valida.
Kuidas lennupunkte koguda ja kasutada?
Enamiku lojaalsusprogrammide tingimused lubavad juba tehtud lennureisi eest küsida boonuspunkte tagantjärele veel kuus kuud, kuid selguse mõttes on loomulikult targem oma püsikliendinumber sisestada juba pileti broneerimiskeskkonnas või lennule registreerudes.
Läti lennufirma Air Balticuga seotud lojaalsusprogrammi Baltic Milesi parendamise eest auhinnatud Anu Kalmurand soovitab pärast registreerumist liituda ka lojaalsusprogrammi lehega Facebookis, sest tihtipeale korraldatakse seal huvitavaid loosimisi või mänge, millega saab oma punktikontot hõlpsalt suurendada.
Samuti soovitab ta aega varuda ning end lojaalsusprogrammi võimaluste ja tingimustega põhjalikult kurssi viia, sest tihti kehtib üks ja sama kaart mitmes ettevõttes, aitab lennuväliste tegevuste või ostude abil punktisummat suurendada või annab lihtsalt soodustusi.
Kolmandaks tuletab Kalmurand meelde, et oma kaart tuleb esitada alati enne ostu või siis lennusüsteemis registreerida. Kuigi lennupunkte on retrospektiivselt võimalik ka hiljem nõutada, ei kehti see muude kaardiga seotud või promotud teenuste kasutamisel partnerettevõtetes, poodides või hotellides. Samuti võivad saamata jäänud punktid hiljem igapäevarutus lihtsalt ununeda.
«Enne punktide kulutamist arvuta välja, kuidas on punkte kõige mõttekam kasutada,» nendib Kalmurand. Ta soovitab süüvida sellessegi, mille eest ja millisel määral lisapunkte lubatakse (miinimumsumma, hinnaklass vms).