Tarbija24 poole pöördus nördinud Linda Line’i püsiklient, kelle hinnangul on viimastel kuudel ära jäänud rohkem kui pooled laevafirma väljumistest.
Linda Line’il on sel sügisel ära jäänud rekordiliselt palju reise
«Lisaks on nad nüüd ootamatult muutnud ka reisitingimusi – enam ei suuna nad Tallinkile, kui nad ise ei välju,» kirjeldas murelik klient.
Linda Line’i juhatuse esimehe Enn Rohula sõnul on viimased kuud olnud üllatavalt tormised ja reise on tõepoolest ära jäänud rohkem kui iial varem. «Kõik meie väljumised on ära jäetud halva ilma tõttu. Seda on tulnud teha sel sügisel rohkem kui iial enne, aga päris pooled reisid kindlasti ära jäänud ei ole,» selgitas Rohula, kuid keeldus ärisaladusele viidates ära jäänud reiside täpset hulka avaldamast.
Tallinki laevale ei suuna nad oma kliente enam aga sellepärast, et see tekitas pigem suuremat segadust. «Valisime paar nädalat tagasi selle tee, et maksame kliendile parem raha tagasi ja ta saab ise valida, mis laevafirma reisile ta uue pileti ostab. Laevad on viimasel ajal väga täis ja Tallinki laeval ei pruugi alati kohti olla,» kirjeldas Rohula.
Rohula kinnitas, et väljumised ei ole tingitud Linda Line'i võlast riigi ees, ettevõte teenib kasumit ning mingeid hinnamuudatusi nad lähiajal teha ei kavatse.