Saada vihje

Lugejad: iseteeninduslik check-in on kasulik ja kiire

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Tallinna Lennujaama check-in automaat
Tallinna Lennujaama check-in automaat Foto: Toomas Huik

Postimehe lugejate kommentaaridest selgub, et lennujaamades kasutatavad iseteeninduslikud check-in automaadid on reisijate jaoks kiired, mugavad ja kasulikud.

Lugejad kirjutavad, et iseteeninduslikud check-in automaadid annavad reisijale võimaluse valida pardal endale sobiva istekoha ning süsteem on kiire ja mugav. Mitmetel lugejatel on siiski katkiste automaatidega olnud ka halbu kogemusi, mõnel juhul on automaat tekitanud reisijates segadust.

Järgnevalt on esitatud lugejate kommentaarid toimetatud kujul:

Liisu: Olen seda süsteemi kasutanud Norras. Paar tundi enne check-in´i saadeti telefonile triipkoodiga sõnum. Lennujaamas skänneerisin triipkoodi masinasse, sain kätte pileti ja pagasisildi. Väga lihtne ja mugav. Elagu tehnoloogia ja nutitelefonid!

zepp: Olen kasutanud iseteenindust Tallinna, Oslo, Brüsseli ja Berliini lennujaamades. Siiani on kõik tundunud üsna lihtne ja loogiline. Enam ei tahakski lennule registreerimiseks leti äärde minna. Lisaks lihtsusele on üks pluss veel: enamjaolt saab ise omale ka kõige meeldivama istekoha välja valida.

Ivan Orav: Vähemalt pooletunnine ajasääst tuleb, kui oled juba internetis check-in´i ära teinud. Vantaa lennujaamas saab internetis vaadata ka turvakontrolli järjekorra pikkust ja vastavalt sellele saad marssida sisuliselt otse väravasse.

Lennureisija: Viinis oli ebameeldiv kogemus, kui Estonian Airi reisile automaadist check-in´i teha ei saanud. Esimest põlve austerlasest töötaja aga keeldus check-in´i laua juurde laskmast.

Täpitäht: Minul on iseteenindusliku check-in´iga pigem halb kogemus. Kevadel Viinis sai tükk aega masinate kallal pusitud, kuid lõpuks pidin ikkagi teenindaja juurde pöörduma - saatuslikuks sai ü minu nimes.

Töötab: Viimati kasutasin American Airlines´i automaati, kõik oli lihtne ja arusaadav. Ent kuigi mul oli pagas pileti hinna sees, nõudis automaat minult kohvri eest 25 USA dollarit. Siis oli vaja teenindaja abi, kes aitas probleemi lahendada. Stockholmis mitmed lennufirma SASi automaadid ei töötanud ja olid pikad järjekorrad. Õnneks ei pidanud tookord neid ise kasutama.

Naine: Minu mees ei saa automaate kuskil kasutada, kuna tal on liiga pikk nimi. Ükskord oleksime seetõttu Viinis lennukist maha jäänud. Muidu on automaat mõnus ja mugav.

Tagasi üles