Uuringufirma Dive hindas novembris testklientide abil reisibüroode teenindust. Parima tulemuse sai Estravel, kes eristus konkurentidest väga hea vahetu teeninduse poolest.
Reisibüroode teeninduse hindamisel sai parima tulemuse Estravel
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teisele kohale jäi Baltic Tours ja kolmandale Go Travel. Baltic Tours paistis silma meiliteenidnuse ja Go Travel telefoni teel suhtlemisega, Estravel oli nimetatud valdkondades paremuselt teine.
Lisaks hindasid testkliendid Kalevatraveli, Reisieksperdi ja Wris Reisibüroo teenindust.
Võrreldes teiste sektorite teenindajatega paistsid reisibüroode teenindajad silma keskmisest paremate müügioskuste ja professionaalsusega.
Keskmisest vähem kasutasid nad aga nimesiltide – need olid nähtaval kohal alla viiendikul külastustest. Samuti jäid nõrgaks teenindajate oskused kontakti positiivselt alustada ning kenasti lõpule viia.