Air France tuleb turule uue odavlennufirmaga

Johanna Vahuri
, Reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Air France
Air France Foto: Vida Press

Air France plaanib veel selle aasta talvel tulla välja noortele suunatud odavlennufirmaga, mille ajutiseks nimeks on pandud Boost.

Lennufirma tarbeks on juba tellitud viis uut Airbus A320 lennukit ning nimi, mida masinad kandma hakkavad tehakse teatavaks sel suvel, vahendab Conde Nast Traveler.

Air France soovib selle käiguga pakkuda konkurenti Ryanairile ja easyJetil, kellele seni on nad sageli alla jäänud. Esimesed lennud hakkavad suure tõenäosusega toimuma Pariisist või Amsterdamist Itaaliasse, Hispaaniasse ja Türki.

Kokku saab uuel lennufirmal olema esialgu 18 ühe vahekäiguga lennukit ning hiljem liitub nendega kümme suuremat kaugliine teenindavaid Airbus A350 lennukeid. Viimased neist hakkavad lendama Aasiasse ning konkureerima Emiratesi, Etihadi ja Qatar Airwaysiga.

Prantsuse lennufirma käis esimest korda idee välja eelmisel sügisel, kuid nad pole kaugeltki ainukesed, kes sarnase sammuga proovivad oma konkurentsivõimet suurendada. Ka British Airways on teatanud, et tulevad peagi turule odavlennufirmaga Level. Samal ajal on pidevalt oma võrgustikku laiendanud ka Lufthansa odavlennufirma Eurowings.

Samas on ametiühingud avaldanud ohtralt pahameelt odavlennufirmade pidevale laienemisele, sest tavaliselt saavad nende lennukite meeskonnad palju vähem palka, kui nende emafirma töötajad. Air France proovib aga eristuda ja väidab, et Boost hakkab töötama Air France'i kõrval.

See võib aga ka tähendada, et piletihinnad ei lange siiski päris teiste odavlennufirmade tasemele ning tõeliselt soodsaid pakkumisi sealt oodata ei tasu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles