Suurettevõte saatis kaebekirjale vastuseks «WTF» ehk «mida põrgut»

Johanna Vahuri
, Reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Emirates lennuk
Emirates lennuk Foto: Vida Press

Suurettevõtted saavad ikka aeg-ajalt kaebuseid, kuid lennufirma Emirates ei saanud ühe kaebuse lahendamisega viisakalt hakkama. 

Inglanna Claire Finch esitas lennufirmale hilinemise tõttu kaebuse ning nõudis 600 eurot valuraha. Selle summa ta lõpuks küll sai, kuid enne tuli tal taluda üsna ebaviisakat käitumist, vahendab The Travel Magazine.

Naine sai kirjavahetuse käiguks vastuseks e-kirja, mille pealkirjaks oli märgitud «WTF»... (what the f*ck ehk ingl k mida põrgut). Kirja sisuks oli jätkatud pealkirjast «...see naine saada tahab, kui sa talle kõik juba ära ütlesid».

Seepeale saatis naine kirjavahetuse edasi üldmeilile ning nõudis selgitust. Kui seda aga ei tulnud, pöördus Finch meedia poole ning Emiratesi vastus saabus seejärel üsna kiiresti. Lennufirma palus vabandust, et temani on jõudnud ebakorrektne sisekiri, mis ei puudutanud ei teda ega ka ühtegi teist reisijat.

Nad kinnitasid, et sellist käitumist nad ei talu ja see ei vasta firma seatud kõrgetele standarditele. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles