Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Lennufirma jagab preemiat viisaka käitumise eest

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Viisakus | FOTO: Vida Press

Suurbritannia lennufirma Monarch jagab tasuta kõrgema klassi lennupileteid neile reisijatele, kes on teistega lahked ja käituvad hästi.

Odavlennufirma Monarch pakub tasuta paremaid pileteid neile klientidele, kes on kõnekeskusesse helistades viisakad. Siiski on pakkumises ka mõni konks, mistõttu kõik siiski kõrgema klassi pileteid saada ei pruugi, vahendab Travel and Leisure.

Pileteid jagatakse vaid neile, kes peavad kõnekeskusesse helistama mõne broneeringuga seotud probleemiga. Seega, kui broneeringuga mingeid muresid ei ole, ei pea klient ka kõnekeskusesse helistama ega saa ka tasuta pileteid.

Viisaka helistaja preemia hulka kuulub ka näiteks suurem jalaruum või eelis turvakontrolli järjekorras. Ühtlasi piiratakse preemiate arvu, neid jagatakse kümnele broneeringule nädalas ehk kokku umbes 25 inimesele.

«Meid on sageli kirjeldatud lahke lennufirma ja reisiettevõttena ning me tunneme selle üle uhkust,» ütles Monarchi tegevjuht Nils Christy. «Meie klienditeenindajad on juba viisakad, nüüd saavad nad premeerida neid, kes on ka nendega viisakad».

Tagasi üles