Turistide naljakad ja jaburad kaebused

Johanna Vahuri
, reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aus sõnakasutus võib peegeldada ka ausaid arvamusi.
Aus sõnakasutus võib peegeldada ka ausaid arvamusi. Foto: SCANPIX

Turismi alal töötamine võib tunduda lausa ideaalsena, sest pidev kokkupuude erinevate rahvuste ja nende kultuuridega on tõeliselt põnev, kuid tegelikult on sel tööl ka oma varjukülg.

Kliendid tahavad tavaliselt igast makstud eurost viimast võtta, mistõttu on erinevad kaebused üsna kerged tulema, vahendab Daily Mail.

1. Ilm - ühed turistid nurisesid selle üle, et nende kodumaal oli liialt ilus ilm sel ajal kui nemad olid reisil. Teised leidsid jälle, et kuigi nad külastasid Barcelonat jaanuaris oli seal lihtsalt liiga külm. Leidus ka neid, kes soovisid elementaarseid füüsikareegleid eirata ning heitsid suusakuurordi hotellile ette seda, et nende rätikud jäätusid ära kui nad need rõdule kuivama panid.

2. Tasuta toit - restorani menüüs oli kirjas, et lapsed saavad tasuta süüa, kuid kui pere 19-aastase tütre õhtusöögi eest esitati arve, ei suutnud perepea oma silmi uskuda ning postitas pahameeles vihase kommentaari ka internetti.

3. Kokteilid - alkohol on tihti mitmete murede allikaks. Tihti avatakse baarid liiga hilja või on mõne külalise jaoks kokteilid liiga kanged, igatahes ei lõppe sellel teemal virisemine kunagi.

4. Geograafia - tihti on rahulolematuses süüdi kliendid ise, kuigi nad seda ei mõista. Nii laekus ühte hotelli kaebus, et kuigi internetis väitis, et hotell asub vulkaani jalamil, siis seal polnud üldse laavat, mistõttu on nad kindlad, et see oli kõigest üks mägi.

5. Jaburdus - mõned kaebused on lihtsalt nii veidrad, et tekib tahtmine arvata, et kliendid on need lihtsalt nalja viluks esitanud. Nii kirjutas üks vihane noor naine hotelli, et kuigi nad olid reserveerinud endale ja kihlatule kahe voodiga toa, said nad ühe suure voodiga toa ja nüüd on ta rase ning selles on süüdi hotell.

Veel saatis üks pere kaebekirja kanuumatkafirmale, kelle kaudu nad olid oma matka broneerinud kurtes selle üle, et keegi ei olnud neid hoiatanud, et süstas ei ole tualetti ning see oli nende jaoks äärmiselt ebamugav.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles