Uue lennufirma lennud jõuavad Tallinnasse viivitustega

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Äsja eestlasi teenindama hakanud Adria Airways lennud hilinevad erinevatel põhjustel.
Äsja eestlasi teenindama hakanud Adria Airways lennud hilinevad erinevatel põhjustel. Foto: Erik Prozes

Estonian Airi järglase Nordic Aviation Groupi esimesed tööpäevad ei ole sujunud tõrgeteta, täna keskpäeval kuvas Tallinna lennujaama saabuvate lendude reaalajainfo kuni tunniajaseid hilinemisi.

Kella 12.15 ajal avanes saabuvate lendude reaalaja kuvas Tallinna lennujaama veebilehel info, mille kohaselt Nordic Avation Groupi all sõitval Adria Airways’il oli näiteks Oslo ja Kopenhaageni lendude puhul Tallinnasse saabumisel kuni viieminutiline viivitus. Samas hilisemate lendude puhul võis välja lugeda ka kuni tunniajalisi hilinemisi – näiteks algselt kell 12.50 saabuma pidanud Brüsseli lennu Tallinnasse jõudmise ajaks oli märgitud 13.44.

Saabuvate lendude reaalajas kuvatud info Tallinna lennujaama kodulehel kell 12.15. Foto: kuvatõmmis
Saabuvate lendude reaalajas kuvatud info Tallinna lennujaama kodulehel kell 12.15. Foto: kuvatõmmis Foto: Kuvatõmmis lennujaama kodulehelt

Nordic Aviation Groupi kommunikatsioonijuhi Liis Veersalu sõnul lendude hilinemise põhjused varieeruvad. «Brüsseli lend oli ainuke, kus oli ka süsteemis pandud põhjuseks tehniline ja selle tagamaid uurides tuli välja, et lihtsalt tehti süsteemile restarti – et kõik andurid ilusti töötaksid ja kõik oleks korras,» selgitas Veersalu, lisades, et teiste lendude hilinemise taga olid kas ebasoodsad lennuolud või asjaolu, et väljuvates lennujaamades tuli tavapärasest kauem oodata lendutõusmise järjekorda.

«Mõneti mõjutab tänane vastutuul – näiteks praegu lõuna ajal väljuvad lennud saavad mõjutatud sellest, et kui hommikune lend oli natukene pikem kui plaanitud, siis selle võrra on ka delay (viivitus – ing k),» märkis Nordic Aviation Groupi pressiesindaja, lisades, et hommikusi lende mõjutab veel ka mäsu, mis check-in’iga on, kuna inimesed jõuavad viimasel hetkel pardale.

«Kuna lennukeid on hommikul hästi palju, siis nad ootavad õhkutõusu – selle lisainfo all, mis siin reaallennugraafikus kajastub, see on märgitud õhkutõusuaeg,» märkis Liis Veersalu, nentides, et lennukid võivad ka 5 kuni 10 minutit oodata selle taga, et neile antaks õhkutõusuluba.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles