Kindlustusfirmad: Taisse reisijate hädaks on kõhutõved ja rolleriõnnetused

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rolleriõnnetus.
Rolleriõnnetus. Foto: Kaarel Tigas / SL Õhtuleht

Eesti kindlustusfirmad ütlevad, et peaasjalikult puutuvad eestlased Tais kokku tervislike probleemidega, kuid ka rolleriõnnetustega.

Eesti kindlustusfirmad ütlevad, et peaasjalikult puutuvad eestlased Tais kokku tervislike probleemidega, kuid ka rolleriõnnetustega.

Ergo isikukindlustuse grupi juhi Annika Mällo sõnul on peamiselt kahte liiki hädasid – kõhutõved ja rolleriõnnetused. Samuti esineb Ergo klientidel ka pagasivargusi.

If Kindlustuse kommunikatsioonijuht Rain Pross kinnitab, et ka neil on peamiselt tegemist meditsiiniliste probleemidega. «Puutume Tais tehtud liiklusõnnetustega väga vähe kokku. Võrreldes meditsiiniabi juhtumitega on see olematu arv,» selgitas Pross.

Annika Mällo sõnul peaks reisija oma puhkuse eel tegema vajaliku kodutöö. «Inimene peab teadma, millised seadused ja reeglid kehtivad sihtkohariigis. Näiteks kas seal on olemas midagi sarnast meie liikluskindlustusele, kas sõidukid, mida renditakse, omavad kaskokindlustust,» loetles Mällo näiteks.

Mällo lisab, et reisikindlustus ei kata liikluses teisele osapoolele tekitatud kahju. «Meie praktikas niisuguseid näiteid seega pole. Küll aga on selge, et sellised kahjud võivad osutuda väga suurteks,» ütles Mällo.

Rain Pross ütleb, et Tais rendiautoga liiklusõnnetusse sattudes on küsimus renditud sõiduki kindlustuses.  

«Parim soovitus on, et reisil olles sõidukit rentides tuleks hoolega kontrollida ja üle küsida, kas ja milline kindlustuskaitse kehtib sõiduki kasutamise ajal. Peaks kindlasti ennast viima kurssi asjaoluga, kas kohapealses riigis on kehtiv kohustuslik liikluskindlustus, kas lepingu sõlmimise kohustus kehtib ka teie poolt renditud sõiduki tüübi osas ja kas see on olemas renditud sõidukil või peaks selle rentimisel ise juurde ostma,» selgitas Pross.

«Kui ei ole kohalikus riigis kohustuslikku liikluskindlustust, siis tuleks uurida võimalust vabatahtliku kindlustuskaitse soetamiseks mootorsõiduki kasutamise tarvis. Näiteks Eestist sõidukit rentides on reeglina kohe olemas liikluskindlustus, mis sõiduki kasutamisega teistele isikutele tekkinud kahjud hüvitab,» lisas Pross.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles