SAS saadab lennu hilinemise kohta tekstisõnumi

Eger Ninn
Eger Ninn
:
Alates 8. detsembrist saadab lennufirma SAS tekstisõnumi kõikidele reisijatele, kelle lend hilineb või jääb ära.

Teenus on SASi klientidele tasuta ning saadetakse kõikidele reisijatele, kes lendu broneerides on oma mobiiltelefoni numbri sisestanud.

«Uuringud näitavad, et kliendi rahulolu on kasvanud ning meie SMS-lahendusi hinnatakse kõrgelt,» rääkis SASi toote- ja klienditeeninduse osakonna asepresident Lena Rökaas.

SAS kliendiprogrammi EuroBonus liikmetele pakutakse veel suuremat valikut tasuta SMS-teenuseid, näiteks infot värava kohta.

Uus tekstisõnumiteenus laieneb automaatselt klientidele, kes lendavad lennufirmadega SAS või Blue1. Teenust ei pakuta lendudel, mis väljuvad Dubaist, Saksamaalt või Venemaalt.

Kirjuta toimetajalePrindi
Artikli märksõnadsaslend
Samal teemal
reisikiri
maailm pildis
kirev maailm
Viimased uudised
VideoKõik
Top lood
48h populaarsemad teemad
MaailmKõik
PostimeesKõik
TarbijaKõik
Liitu Postimehe uudiskirjaga ja ole kursis päeva olulisimate uudistega!
Vali omale meelepärased teemad:
Aitäh, et liitusid
Postimehe uudiskirjaga!
Juba homme jõuab esimene uudiskiri sinuni.
TAGASI POSTIMEHE LEHELE