SAS saadab lennu hilinemise kohta tekstisõnumi

Eger Ninn
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lennufirma SAS saadab tekstsõnumi kõikidele reisijatele, kelle lend hilineb või jääb ära.
Lennufirma SAS saadab tekstsõnumi kõikidele reisijatele, kelle lend hilineb või jääb ära. Foto: Scanpix Sweden / Scanpix

Alates 8. detsembrist saadab lennufirma SAS tekstisõnumi kõikidele reisijatele, kelle lend hilineb või jääb ära.


Teenus on SASi klientidele tasuta ning saadetakse kõikidele reisijatele, kes lendu broneerides on oma mobiiltelefoni numbri sisestanud.



«Uuringud näitavad, et kliendi rahulolu on kasvanud ning meie SMS-lahendusi hinnatakse kõrgelt,» rääkis SASi toote- ja klienditeeninduse osakonna asepresident Lena Rökaas.

SAS kliendiprogrammi EuroBonus liikmetele pakutakse veel suuremat valikut tasuta SMS-teenuseid, näiteks infot värava kohta.

Uus tekstisõnumiteenus laieneb automaatselt klientidele, kes lendavad lennufirmadega SAS või Blue1. Teenust ei pakuta lendudel, mis väljuvad Dubaist, Saksamaalt või Venemaalt.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles