Easyjet loobub lennujaama registreerimislettidest

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EasyJeti lennuk.
EasyJeti lennuk. Foto: ITAR-TASS / Scanpix

Odavlennufirma Easyjet sulgeb lennujaamades check-in-letid, et julgustada inimesi end veebi vahendusel lennule registreerima.

Alates 30. aprillist saab senises check-in-letis ära anda pagasit, kirjutab Telegraph. Lennufirma lubab, et veebis end lennule registreerimata jätnud inimesed saavad seda jätkuvalt teha lennujaamas ja selle eest lisaraha ei nõuta. Kuid lennufirma loodab, et seda võimalust kasutatakse vaid erakorralistel puhkudel.

Odavlennufirma Ryanair kaotas lennule registreerimise letid juba 2009. aastal ning küsib lennujaamas inimeselt  pardakaardi väljastamise eest 70 naela.

Easyjeti pressiesindaja sõnul antakse reisijatele määratlemata kestvusega üleminekuaeg, et uue korraga harjuda. Kuid ta kinnitas, et lennufirma ei plaani kehtestada lisatasu, kui reisija unustab end veebis lennule registreerimast või pardakaarti välja trükkimast.

«Me püüame olla pisut enam kliendisõbralikud kui Ryanair ja loodame, et reisijad registreerivad end veebis ka ilma lisaähvarduseta,» ütles firma pressiesindaja.

Ta lisas, et Easyjet on alati otsinud võimalusi, et reisimine oleks lihtsam ja odavam. «Veebis tehtav check-in on osutunud populaarseks ka reisijate seas, sest see säästab aega lennujaamas ning on aidanud lennufirmal hoida oma kulusid madalal, seega on ka piletihinnad odavad,» rääkis ta.

Juba praegu registreerib 80 protsenti lennufirma reisijatest oma lennu veebis. Easyjeti reisija saab end lennule registreerida 30 päeva enne väljalendu. Lennukisse võib võtta ühe käsipagasi, mis ei tohi olla suurem kui 56x45x25 cm.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles