Lugeja küsib: miks pean Tallinki laevas krediitkaarti näitama?

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kruiisilaevad.
Kruiisilaevad. Foto: Mati Hiis / Õhtuleht

Tarbija24 lugeja küsis, miks nõuti temalt Tallinki laeval krediitkaardi näitamist, millega ta oli varem pileti ostnud. «Mul on mitu krediitkaarti ja ma ei saa aru, miks on sama kaardi kaasaskandmine vajalik.»

Vastab Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne

Antud praktika krediitkaardi õiguste omamise kontrollimiseks on rahvusvahelises transpordisektoris (lennundus, merendus) laialt kasutusel. See on vajalik selleks, et tuvastada pileti ostmise õigust antud krediitkaardiga ja välistada kaardi volitamata kasutamist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles