Reisikahjude hüvitistest jäädakse ilma teadmatusest

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Puhkus.
Puhkus. Foto: PantherMedia / Scanpix

Enim arusaamatusi hüvitiste väljamaksmisel põhjustavad juhtumi toimumist tõendavate dokumentide puudumine, olgu selleks siis arstitõend, pagasi hilinemist kinnitav tõend või politseitõend varguse korral, teatab If Kindlustus.

If Kindlustuse isikukindlustuse tootejuhi Terje Rabe sõnul lahendab If Kindlustus küll piiripealsed juhtumid kliendi kasuks, kuid hüvitisest keeldumise taga on sageli inimeste teadmatus. «Paljud inimesed ostavad reisikindlustuse kas e-büroost või sõlmivad juba sihtkohta jõudes EMT reisikindlustuse SMS-iga, kuid pahatihti ei süveneta kindlustustingimustesse,» ütles Rabe.«On selge, et kindlustustingimusi keegi pähe ei õpi, kuid abi oleks ka sellest, kui kahju juhtudes uuritakse uuesti kindlustustingimusi või võetakse selguse saamiseks ühendust oma kindlustusseltsiga,» lisas Rabe.

Enim tuleb arusaamatusi ette meditsiiniabi juhtumite puhul, kus peamiseks probleemiks on arstitõendi puudumine. Selliseid juhtumeid tuleb enim ette Soomes ja Norras töötavate eestlaste puhul. Ravikulu hüvitamiseks on vajalik arstitõend koos diagnoosiga.

Reistõrke puhul peaksid inimesed teadma, et kindlustus haiguse suhtes hakkab kehtima kolmandal päeval pärast kindlustuse sõlmimist. Samuti tuleb ette, et kliendi kulutused reisile olid suuremad kui valitud reisitõrke kindlustussumma.  

Pagasikindlustuse kahjujuhtumite puhul on eksitud enim selle vastu, et paigutatakse elektroonilised seadmed lennuki pagasiruumi, samuti jäetakse neid järelevalveta hotelli tuppa ning pagasi hilinemise kohta puudub tõend.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles